trobada3

Les actuacions de l’any 2012

– 29 d’Abril.  Missa cantada i concert a la Parròquia de Sant Fruitòs de Hostalets de Balenyà.

– 11 de Maig. Concert a l’Acte de graduació dels MBA, de la promoci´2012, a l’IESE.

– 6 d’Octubre. Missa cantada a la Cripta de la Sagrada Família,en motiu de la benedicció d’una

estàtua de Sant Brú, patró dels Cartoixans.

Cantada del Requiem de Mozart, en col·laboració amb La Coral Arquitectura de                          l’ETSAB, i l’Orquesta de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Tres concerts els dies:

– 02 de Desembre. Concert a l’Esglèsia del Pilar, de Barcelona.

– 04 de Desembre. Concert a l’Escola d’Arquitectura (ETSAB), de Barcelona.

– 11 de Desembre. Concert a la Basílica de Santa María del Pi, de Barcelona.

===============================================================

Concerts 2011-2010

20042011 copia fotos 256
Concert de gregorià a Sant Benet de Bages

Les actuacions de l’any 2011

– Maig del 2011 ( dia 13 ) Col.laboracio en els actes de graduació dels alumnes de l’IESE

– Maig del 2011 ( dia 14 ) Concert a la Parròquia de Ntra.Sra.de la Bonanova

– Maig del 2011 ( dia 15 ) Concert al Temple del Tibidabo, en la cel.lebració de la Festa
de la Romeria del Ram .

– Juny del 2011 ( dia 19 ) Concert a l’ICCIC , de la Missa de Schubert, junt amb el Cor
del CIC i de l’orquesta Fusió de Sant Cugat

– Juliol del 2011 ( dia 1 ) Concert al Monestir de Sant Cugat, Missa de Schubert, junt amb
el Cor del CIC i de l’orquesta Fusió de Sant Cugat

Setembre del 2011 (dia 12) Concert de can gregorià a Sant Benet de Bages. ( Organitzat per Gas Natural/Fenosa. )

-Novembre del 2011 (dia 18) Participació a la Celebració de l’Eucaristia, a La Parròquia de la

Mare de Déu de la Bonanova, en motiu del Conferiment de l’acolitat a tres persones.

-Novembre del 2011 (dia 19) Missa cantada a la Festa de la Trobada de la Rosa a Pallerols

-Desembre del 2011   ” Nadal – Cel.lebració de la Missa del Gall i Concert de Nadal, a l’IESE.”

coral d       coral e

coral f

Les actuacions de l’any 2010

– Maig del 2010 Col.laboració en els actes de graduació dels alumnes de l’IESE

– Nadal del 2010 Cel.lebració Missa del Gall i Concert de Nadal a l’IESE

ANIVERSARI DE LA CORAL !

El dia 16 de Novembre del 2008 i amb motiu de la cel·lebració del 60è. aniversari de La Coral, cantarem a Montserrat, conjuntament amb els Escolans, i a l’hora de les Vespres; La Salve de Pau Casals i l’Ave Maria del P. Anselm Ferrer.

El dia 23 de Novembre del 2008, Concert de cant Gregorià, a la sala del Petit Palau, a les 18h.,com a Schola de Barcelona (conjuntament amb el grup de Sant Just Desvern). Direcció: Ramon Moragas.